corneliias

Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Lite sådär ..:P

Av Nea - 2 juni 2013 20:20

Tjena tjena!8D

Jag hade as tråkigt så jag ville ba göra ett inlägg :)

Kasper ville verkligen inte gå ut ur hagen så det var ett problem ;/

Och när jag skulle rida honom så stannade han hela tiden och försökte bita tag i någon buske ._.

Så jäkla jobbigt menmen xD Jag och en kompis åkte även till Skärholmen och där träffa vi några killar o chilla lite (;

Har kommer lite bilder på min misslyckade dag osv.. xD :

 

 

 

Jag älskar dig Kasper, du är min bästavän.. Känslan att sitta bredvid sin häst vid solnedgången.

Fuck alla myggor dom kan dra åt helvete!

 

 

 

Datorn är paj -.- Eller inte paj då men den har as många sprickor ba för brorsan råka trampa på den D;

 

 

 

VÄRLDENS ROLIGASTE BILD!!!! HAHAHAHAHHAHAHA ÅHHHH DÖÖÖÖÖÖÖÖR.............

 

 

 

Mitt konstiga öga owo... Jag är brunare i huden bara att ljuset reflekterar (:

 

 

 

Jag och min beeestiieeee ♥ Det är en gammal bild menmen (;

 

 

 

Försöker hålla mig i form till sommarn!xD ^^ Ska tjata på pappa tills jag får piercing på naveln :)

 

 

 

 Här är min o min bästis drinkar 8DD NOMNOMNOOOOM MIN ÄR DEN MOT VÄNSTER MOHAHAH!owo

 

 

 

Justin Biebers konsert glömmer jag ALDRIG.

Jag gråter varje gång jag ser den här bilden...

Jag stod från klockan 6 på morgonen till på kvällen.. De va den 22a jag gick på.

Alltså den första konserten.De va as kallt o jag lärde känna nya vänner i ledet/gruppen.

Jag köpte min biljett för 2000 kr men när jag o min kompis väl var där inne aså vi hade ståplatser så va de skit varmt..

Vi var faktiskt längst fram vid stängslet bara att dom som hade Golden Circle var framför oss!

Men innan konserten började så svimmade jag.. En as snygg kille bärde upp mig och jag fick gå till sjukvården.

Där fick jag vatten och dom ringde min mamma.. Hon va skit orolig och kom genast.. Min kompis tappade jag bort i ståplatser.

Fast de va en sjukt snäll vakt som gav min mamma en sittplatsbiljett och en biljett till mig själv!

Helt gratis omg.. Min kompis sa till mig på tele att hon kunde va på ståplatser.. O när jag fick se vart jag fick stå fick jag seriöst panik... DET VAR VÄRLDENS BÄSTA PLATS LÄNGST FRAM VID SENEN PÅ VÄNSTER SIDA, JAG SATT SERIÖST LÄÄÄÄNGST FRAM!Och innan konserten hade börjat så kunde jag se Justin bakom sen och han kom fram och vinkade till mig o 5 andra som satt där.Helt sjukt han såg mig... Jag ljuger inte ni får tro vad ni vill men det här är sanningen.

Jag darrar varje gång jag ser alla bilder o videor.

Han kom typ heeela tiden till vänstersidan o vinka till oss som satt närmast xD

Åh gud bästa dagen i mitt liv o jag bomba med o köpa JB saker... JUSTIN BIEBER ÄR MIN MAN AHHAH:*******<3<3<3

Nejmen de va seriöst längst fram vid sittplatser och vi fick de gratis för vakten gick ifrån oss o sa ingenting omg..

Även om det ser långt ifrån på bilden så äre sant... :) 

 

// Cornelia_123

 

CORNELIA BIEBER ÄR JAG SÅ BAM PÅ ER HAH.

 


 
 
Ingen bild

Emelie

2 juni 2013 20:52

OMG, är sjukt avundsjuk att du fick träffa Justin o.o
JAG VILL OCKSÅ MEN PAPPA LÄT MIG INTE X-OO
juste fin mage, min är ful ._. Hahhaha nejmen pussss ;***

// Emme

Nea

2 juni 2013 21:00

Hahhaha idioooot din är skitfin, o han hälsar hahahha nejmen ;* Tack älskling hoppas vi ses snart!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nea - 26 juli 2013 13:53

Ligger ute och solar och lyssnar på världens bästa låt!! 1Ds nya best song ever!! OMG döööör för att den e så jäfla bra!!!! Puss // linnea...

Av Nea - 25 juli 2013 14:16

Hej! Idag så är jag i stan med mammi. Vi är på hennes jobb just nu, var inne och kolla lite på hollister och köpte lite underkläder och en höstjacka. Just nu sitter jag på tåget hem, kollade nyss på LOL för 5 gången och den är faktiskt rätt då bra ;)...

Av Nea - 19 juli 2013 10:52

Men ojjj, har inte bloggar på år, gud. Hehe typiskt mejj ;)) Jag har vart upptagen med att leva livet haha xD Menmen ??nu e de sommarlov och jag tänker inte sitta framför datan. Åker till Cypern om nåra veckor yeeeeaaaay, baj baj Sweden -____- nej me...

Av Nea - 27 juni 2013 21:02


      Det här är mina egna videos som jag tagit! Titta och njuuut av min man :*♥ BTW, hade fleeer typ tusen videos o bilder på han men de gick nt o ladda upp blev nå fel aså faaaaaaaaaaaaaaaan :'( O dom va mycke bättre, + JAG SÅG HA...

Av Nea - 9 juni 2013 09:09

Hellooooo världen jag e tbx C: Sorry att jag inte bloggade när jag var i London men det fanns typ inget nätverk och jag glömde min laddare (smart jag ee -.-) Men nu e jag tbx ;) Jag lägger upp bilder på vad jag köpt senare under dagen eller så ...

Presentation


Välkommna till vår blogg! I våran blogg kommer ni att få läsa om msp och mycket mer ;D
Cornelia_123
Cornelia119!
hope you like our blog and stay

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Robot Rainbow Heart 2
Add Me