corneliias

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

Chillin' with ma babe

Av Nea - 3 juni 2013 18:30

     


EYYYYYYYYYYYYYYY brooees.

Jag skriver nu för att jag har tråkigt and I don't give a fuck what u think ;)

Det har varit lite wefjoierfjweoifu9347t89rwu4er sådära men jag ska blogga från mobilen imorn för jag ska på skoldisco så då kommer ni typ få se hur jag ska se ut ;) Inte sådär viktigt men man har ju gått varje år/termin.

OOOCH JAG LÄNGTAR EFTER SOMMARLOVEEET!!!!

De as lite kvar o.- Jag är inte såhääär nöjd med min klänning som jag ska ha men ni får väl säga vad ni tycker!:P

(Har aaas dåligt självförtroende, hate my self.) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))



 


I HOPE THAT...


   Min BEBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!:*** Längtar efter att få spendera 4 hela dagar me dig utan att små skitbarn ska ta över o leka något ;'* Love uuu bebis. MITT ALLT SÄGER JAG BARA.

Hahha kommer spamma me kort i sommar.. Juste ska på ridläger osv men inge jävla utomlans nejdå nej nej nej FML!:)


 


/////////////////////////////  // CORNELIA_123 , LINNZ.♥<3

 

BTW, SKA GÖRA EN HEJDÅ SKYLLT NU SÅ SYNS 

 

EN SISTA GÅNG IKVÄLL BITCHES!;.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nea - 26 juli 2013 13:53

Ligger ute och solar och lyssnar på världens bästa låt!! 1Ds nya best song ever!! OMG döööör för att den e så jäfla bra!!!! Puss // linnea...

Av Nea - 25 juli 2013 14:16

Hej! Idag så är jag i stan med mammi. Vi är på hennes jobb just nu, var inne och kolla lite på hollister och köpte lite underkläder och en höstjacka. Just nu sitter jag på tåget hem, kollade nyss på LOL för 5 gången och den är faktiskt rätt då bra ;)...

Av Nea - 19 juli 2013 10:52

Men ojjj, har inte bloggar på år, gud. Hehe typiskt mejj ;)) Jag har vart upptagen med att leva livet haha xD Menmen ??nu e de sommarlov och jag tänker inte sitta framför datan. Åker till Cypern om nåra veckor yeeeeaaaay, baj baj Sweden -____- nej me...

Av Nea - 27 juni 2013 21:02


      Det här är mina egna videos som jag tagit! Titta och njuuut av min man :*♥ BTW, hade fleeer typ tusen videos o bilder på han men de gick nt o ladda upp blev nå fel aså faaaaaaaaaaaaaaaan :'( O dom va mycke bättre, + JAG SÅG HA...

Av Nea - 9 juni 2013 09:09

Hellooooo världen jag e tbx C: Sorry att jag inte bloggade när jag var i London men det fanns typ inget nätverk och jag glömde min laddare (smart jag ee -.-) Men nu e jag tbx ;) Jag lägger upp bilder på vad jag köpt senare under dagen eller så ...

Presentation


Välkommna till vår blogg! I våran blogg kommer ni att få läsa om msp och mycket mer ;D
Cornelia_123
Cornelia119!
hope you like our blog and stay

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Robot Rainbow Heart 2
Add Me